Dominik Klęsk


+48 605 202 300 dominik.klesk@iwh.com.pl

Menadżer z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem na stanowiskach wyższego szczebla. Działający w branży telekomunikacyjnej, gastronomicznej oraz hospitality.

Karierę zawodową rozpoczynał w branży motoryzacyjnej oraz telekomunikacyjnej. Rozwijał ogólnopolską sieć sprzedaży mPunkt dla Polkomtel S.A. Uczestniczył w procesie akwizycji i konsolidacji mniejszych sieci sprzedaży na rzecz spółki mPunkt Polska. Brał czynny udział w przekształceniu mPunkt Polska po inwestycji w spółkę przez fundusz private equity.

Jako Dyrektor Rozwoju w spółce eCoffee, która w 2006 roku stała się jedynym przedstawicielem globalnej marki Costa Coffee na rynek Polski, był bezpośrednio odpowiedzialny za otwarcie sieci kawiarni Costa Coffee na terenie Polski. Dzięki znakomitemu przygotowaniu i wyczuciu rynku, w krótkim czasie doprowadził do sukcesu marki oraz odebrał nagrodę za najskuteczniejszy Dział Rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej na Costa International Awards w Dubaju. Od 2007 roku roku pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu eCoffee.

W kolejnych latach rozwijał ogólnopolskie sieci sprzedaży głównie w branży gastronomicznej oraz hospitality. Prowadził skuteczne działania marketingowe i prosprzedażowe w rzeszowskim kompleksie składającym się z pięciogwiazdkowego Hotelu Bristol, czterogwiazdkowego Hotelu Grand oraz pięciu restauracji, wliczając jeden z największych browarów restauracyjnych w Polsce.

Tworzył koncepcję części gastronomicznej i uczestniczył w otwarciu kolejnych hoteli w Rzeszowie – trzygwiazdkowego Best Western Hotel Ferdynand oraz czterogwiazdkowego Best Western Premier Principe.

Fan offroadu, zapalony żeglarz i snowboardzista, uwielbiający aktywnie spędzać wolne chwile.

Kontakt

Katowice, ul. Warszawska 40/2A

tel. 501 300 091
e-mail: kontakt@iwh.com.pl