![](https://inwestujwhotele.pl/wp-content/uploads/2023/07/Podpis-800x460-1.png)
IWH, jako partner biznesowy wielu podmiotów, pracujących w branży hospitality i na styku z nią, ma dostęp do ciekawych ofert […]
![](https://inwestujwhotele.pl/wp-content/uploads/2024/01/2019-10-25-LOGO-CLAIM-SPOT-FULLBLACK-800x460-1.jpg)
Fundusz inwestycyjny powiązany z IWH zainwestuje w hotele w dużych miastach Polski. Najbardziej interesujące lokalizacje to centra dużych miast takich […]
![](https://inwestujwhotele.pl/wp-content/uploads/2024/01/domenico-loia-hGV2TfOh0ns-unsplash-800x460-1.jpg)
Niektóre trendy, które widzieliśmy w branży już przed pandemią, stały się źródłem przewagi konkurencyjnej. Te nowe projekty hotelowe, które nie uwzględniają cyfryzacji, funkcji health & wellness, zrównoważonych procedur ani zróżnicowanych produktów, pozostaną w tyle za innymi bardziej wizjonerskimi rozwiązaniami.
![](https://inwestujwhotele.pl/wp-content/uploads/2024/01/attentie-attentie-ig7vN6OkGNE-unsplash-800x460-1.jpg)
Miniony rok sprowadził branżę do parteru. Erupcja pandemii w kilka dni zatrzymała dynamiczny wzrost, trwający od blisko dekady.
![](https://inwestujwhotele.pl/wp-content/uploads/2024/01/markus-spiske-iar-afB0QQw-unsplash-800x460-1.jpg)
Zaczęliśmy się powoli przyzwyczajać i akceptować sytuacje, w których nasze dane osobowe są zbierane w jakiś dziwnie prowizoryczny sposób, wiele razy podczas pandemii podawaliśmy je na kartkach np. w restauracjach.
![](https://inwestujwhotele.pl/wp-content/uploads/2024/01/random-institute-FDcydLvV7Io-unsplash-800x460-1.jpg)
Większe nie zawsze znaczy lepsze. Obfitość lat prosperity spowodowała niekontrolowane tycie struktur korporacji.
![](https://inwestujwhotele.pl/wp-content/uploads/2024/01/duan-xiaoyu-uGFbIEMhBws-unsplash-800x460-1.jpg)
Pamiętajmy również, że zapaść branży głęboko dotyka tysięcy dostawców towarów i usług, z którymi hotele współpracują w codziennej działalności operacyjnej.
![](https://inwestujwhotele.pl/wp-content/uploads/2024/01/fusion-medical-animation-rnr8D3FNUNY-unsplash-800x460-1.jpg)
Mamy efekt domina: goście boją się lub nie mogą podróżować, firmy wstrzymują podróże służbowe, MICE leży. Wynikający z tego spadek popytu oznacza mniej pracy dla twojego zespołu.
Ludzie słusznie zaniepokojeni są zmniejszeniem dochodów, ryzykiem utraty pracy, że o złapaniu wirusa nie wspomnę.
![](https://inwestujwhotele.pl/wp-content/uploads/2024/01/e.jpg)
Do nasycenia rynku, które byłoby porównywalne ze Starą Europą nadal nam daleko. I dobrze. Bo to pewnie jest jedną z głównych przyczyn, dla których branża hospitality w Polsce nadal rośnie. Tylko w tym roku oddanych ma być 7 tys. nowych pokoi – komentuje Grzegorz Wieczorek, partner w IWH.
![](https://inwestujwhotele.pl/wp-content/uploads/2024/01/e-1-800x460-1.jpg)
Na amerykańskich wzorcach budowałem sobie opinię jak powinien wyglądać hospitality business. Tymczasem u nas wszystko było postawione na głowie.
![](https://inwestujwhotele.pl/wp-content/uploads/2024/01/c-1-800x460-1.jpg)
Adam Strażecki – pierwszy w Polsce członek GATTHA opowiada o rebrandingu w branży hotelarskiej. Serdecznie zapraszamy do obejrzenia video!