Audyty

Cel

Zoptymalizowanie działań jednostki hotelowej po stronie przychodowej i kosztowej dla maksymalizacji marży GOP.

Sposób realizacji

Szczegółowa analiza wszystkich obszarów funkcjonowania hotelu, wskazanie obszarów do poprawy/rozwoju, przedstawienie możliwych rozwiązań, wsparcie przy wdrożeniu działań naprawczych i weryfikacja postępów.

Obszary podlegające ocenie

Audyt operacyjny

  • sprzedaż
  • marketing
  • recepcja
  • housekeeping
  • systemy IT i bezpieczeństwo informatyczne
  • zasoby ludzkie
  • procedura zakupowa, łańcuch dostaw, dostawcy

Audyt gastronomiczny

  • HACCP – weryfikacja funkcjonowania księgi (lub jej stworzenie i wdrożenie*)
  • grafiki, organizacja pracy, zakresy obowiązków
  • menu restauracyjne – kalkulacje, food cost, akcje sprzedażowo-marketingowe
  • zakupy, dostawcy
  • gospodarka magazynowa
  • standardy serwisu kelnerskiego/barmańskiego, nakrycia

* wymaga osobnej kalkulacji i nie jest wliczone w cenę pakietu

Audyt prawny

  • obszary korporacyjne (status prawny, właścicielski)
  • obszary pracownicze (regulaminy, umowy o pracę)
  • kwestie konsumenckie (reklamacje, roszczenia, odstąpienie od umowy)
  • kontrakty (dostawcy towarów i usług)

Audyt finansowy

  • przepływy środków pieniężnych
  • zobowiązania i należności
  • rejestrowanie operacji finansowych
  • windykacja
  • zabezpieczenie środków gotówkowych

Wymienione obszary stanowią opcję pakietową z możliwością wyodrębnienia poszczególnych elementów.
Pełny zakres audytu to koszt 1000 zł/pokój**

**nie mniej niż 50 pokoi lub nie mniej niż 40.000 zł przy ograniczeniu elementów pakietu
Powyższe informacje nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Każdy kontrakt negocjowany i kalkulowany jest indywidualnie a cena uzależniona jest od zakresu audytu.

Zainteresowany? Zadzwoń lub napisz:

+48 501 300 091 grzegorz.wieczorek@iwh.com.pl Grzegorz
Wieczorek
+48 603 797 927 adam.strazecki@iwh.com.pl Adam
Strażecki

Kontakt

Katowice, ul. Warszawska 40/2A

tel. 501 300 091
e-mail: kontakt@iwh.com.pl