Cel
Zoptymalizowanie działań jednostki hotelowej po stronie przychodowej i kosztowej dla maksymalizacji marży GOP.
Sposób realizacji
Szczegółowa analiza wszystkich obszarów funkcjonowania hotelu, wskazanie obszarów do poprawy/rozwoju, przedstawienie możliwych rozwiązań, wsparcie przy wdrożeniu działań naprawczych i weryfikacja postępów.
Obszary podlegające ocenie
Audyt operacyjny
- sprzedaż
- marketing
- recepcja
- housekeeping
- systemy IT i bezpieczeństwo informatyczne
- zasoby ludzkie
- procedura zakupowa, łańcuch dostaw, dostawcy
Audyt gastronomiczny
- HACCP – weryfikacja funkcjonowania księgi (lub jej stworzenie i wdrożenie*)
- grafiki, organizacja pracy, zakresy obowiązków
- menu restauracyjne – kalkulacje, food cost, akcje sprzedażowo-marketingowe
- zakupy, dostawcy
- gospodarka magazynowa
- standardy serwisu kelnerskiego/barmańskiego, nakrycia
- procedura zakupowa, łańcuch dostaw, dostawcy
* wymaga osobnej kalkulacji i nie jest wliczone w cenę pakietu
Audyt prawny
- obszary korporacyjne (status prawny, właścicielski)
- obszary pracownicze (regulaminy, umowy o pracę)
- kwestie konsumenckie (reklamacje, roszczenia, odstąpienie od umowy)
- kontrakty (dostawcy towarów i usług)
Audyt finansowy
- przepływy środków pieniężnych
- zobowiązania i należności
- rejestrowanie operacji finansowych
- windykacja
- zabezpieczenie środków gotówkowych
Wymienione obszary stanowią opcję pakietową z możliwością wyodrębnienia poszczególnych elementów.
Pełny zakres audytu to koszt 1000 zł/pokój**
**nie mniej niż 50 pokoi lub nie mniej niż 40.000 zł przy ograniczeniu elementów pakietu
Powyższe informacje nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Każdy kontrakt negocjowany i kalkulowany jest indywidualnie a cena uzależniona jest od zakresu audytu.