Inwestycje w branży hospitality

IWH, jako partner biznesowy wielu podmiotów, pracujących w branży hospitality i na styku z nią, ma dostęp do ciekawych ofert […]
Fundusz inwestycyjny powiązany z IWH zainwestuje w hotele w dużych miastach Polski. Najbardziej interesujące lokalizacje to centra dużych miast takich […]
Niektóre trendy, które widzieliśmy w branży już przed pandemią, stały się źródłem przewagi konkurencyjnej. Te nowe projekty hotelowe, które nie uwzględniają cyfryzacji, funkcji health & wellness, zrównoważonych procedur ani zróżnicowanych produktów, pozostaną w tyle za innymi bardziej wizjonerskimi rozwiązaniami.
Miniony rok sprowadził branżę do parteru. Erupcja pandemii w kilka dni zatrzymała dynamiczny wzrost, trwający od blisko dekady.
Zaczęliśmy się powoli przyzwyczajać i akceptować sytuacje, w których nasze dane osobowe są zbierane w jakiś dziwnie prowizoryczny sposób, wiele razy podczas pandemii podawaliśmy je na kartkach np. w restauracjach.
Większe nie zawsze znaczy lepsze. Obfitość lat prosperity spowodowała niekontrolowane tycie struktur korporacji.
Pamiętajmy również, że zapaść branży głęboko dotyka tysięcy dostawców towarów i usług, z którymi hotele współpracują w codziennej działalności operacyjnej.
Mamy efekt domina: goście boją się lub nie mogą podróżować, firmy wstrzymują podróże służbowe, MICE leży. Wynikający z tego spadek popytu oznacza mniej pracy dla twojego zespołu. Ludzie słusznie zaniepokojeni są zmniejszeniem dochodów, ryzykiem utraty pracy, że o złapaniu wirusa nie wspomnę.
Skutki epidemii są natychmiastowe i będą długofalowe
Do nasycenia rynku, któ­re byłoby porówny­walne ze Starą Europą nadal nam daleko. I dobrze. Bo to pewnie jest jedną z głównych przyczyn, dla których branża ho­spitality w Polsce nadal rośnie. Tylko w tym roku oddanych ma być 7 tys. nowych pokoi – komentuje Grzegorz Wieczorek, partner w IWH.
Na amerykańskich wzorcach budowałem sobie opinię jak powinien wyglądać hospitality business. Tymczasem u nas wszystko było postawione na głowie.
Adam Strażecki – pierwszy w Polsce członek GATTHA opowiada o rebrandingu w branży hotelarskiej. Serdecznie zapraszamy do obejrzenia video!

Media