HoReCa, hospitality, hotelarstwo. Branża o silnym trendzie rosnącym w skali globalnej, szczególnie w krajach goniących światowych liderów. W polskich warunkach, gdzie baza hotelowa jest ciągle niewystarczająca, dynamika rozwoju rynku jest bardzo wysoka a mediana rentowności sięga 20 proc. Sytuacje, w których rentowność przekracza 30 proc. nie są jednostkowe.
Światowi potentaci, jak Marriott International, Hilton World Wide czy Intercontinental Hotels Group nie popełniają błędów, określając w swoich strategicznych planach ekspansji kolejne obszary, stanowiące okazję do zwiększenia udziału w światowym rynku. Najczęściej pozyskują partnerów na lokalnych rynkach i w oparciu o umowy franczyzowe utrwalają obecność swoich znaków firmowych. A każda z tych sieci dysponuje co najmniej kilkunastoma powszechnie rozpoznawalnymi markami hotelowymi, dopasowanymi do wszelkich możliwych uwarunkowań (wielkość hotelu, lokalizacja, możliwości partnera itd.) Międzynarodowi gracze interesują się nie tylko nowo powstającymi obiektami. Rozwiązaniem często stosowanym jest pozyskanie marki globalnie rozpoznawalnej przez hotel już istniejący. Przy prawidłowym zarządzaniu, portfolio gości indywidualnych i korporacyjnych znacząco się poszerza a efektywność rośnie skokowo.
Tradycyjne inwestowanie w nieruchomości ma ugruntowaną historię. Branża deweloperska, budując apartamentowce lub biurowce na sprzedaż czy też na wynajem, radzi sobie nieźle.
A dlaczego – mając rezerwy finansowe, zdolność kredytową, działkę w dobrej lokalizacji – nie otworzyć się na nową możliwość , alternatywę jaką będzie inwestycja w hotel? Oczywiście nie „jakiś hotel” ale biznes funkcjonujący pod powszechnie rozpoznawalną marką, zarządzany w oparciu o standardy, wypracowane przez dziesiątki lat doświadczeń, przez starannie wyselekcjonowanych fachowców, z odpowiednim praktycznym przygotowaniem.
Inwestuj w Hotele – to nasza propozycja na biznes. Wysoce rentowny, przy właściwym zarządzaniu. Prestiżowy, dający możliwość działania pod globalnie rozpoznawalną marką. Przestrzegający sprawdzonych standardów, budujący tym samym przewagę konkurencyjną. Oparty o proste wskaźniki efektywności, a przez to bardziej uporządkowany i przewidywalny. Czy chcesz budować hotel od podstaw, czy też zmienić sposób funkcjonowania istniejącego obiektu, dając mu międzynarodową markę lub zainwestować w funkcjonujący hotel – w IWH jesteśmy otwarci na współpracę.
Jeśli jesteś właścicielem hotelu, który biznesowo nie spełnia Twoich oczekiwań. Jeśli rozważasz inwestycję w ciekawą i wysoce rentowną branżę hospitality, zespół IWH zaprasza do współpracy.

Poznaj nas

Nasz zespół

Partner

Grzegorz Wieczorek

O nas